Salam...mlm nie, bkn saudari siti hajar yang menulis. tetapi saudari totem..hehehe...jadi pengisiannya ada sedikit berbeza..(",)...saya nie bdk umah saudari empunya blog..saje menumpang tulis..menggatal jap..sbbnye xde blog sndiri..bgskan??tapi sy puji saudari empunya blog nie sbb dia baek ngan saya.ramah..macam2 tazkirah n pengisian rohani yg dia bagi tiap hari..oleh itu sy sndiri akn rs kesunyian bila seharian dia xtnjk muka kat umah..maklumlah..org bz...;p..tp sy syg dia mcm sume kawan2 saya yg laen..nie td sy bru dpt meset dari saudari hajar nie.. dia tulis.....
JADILAH TEMAN YANG HADIRNYA DISENANGI
DAN PEMERGIANNYA DIRASAI
KERANA MENCARI TEMAN YANG JUJUR DAN SETIA
IBARAT MENCARI PERMATA DI DALAM TIMBUNAN KACA..

cuba kita renungkan..
betulkan??
ermmm...ok lah saya pon xto nak mencoret ape lagi da ni..
nak pergi buat kerja nie..
nnt ada rezeki..umo yg panjang..
di izin TUHAN...kita jumpa lagi ye..
wslm...


2 comments:

qaeeysh said...

sy kenal awak t0tem! terlalu kenal..xpela saje je sian xde org nk bg komen..jd sy komen le..hehehehe :p ...

Siti Hajar said...

APA YANG PENTING...
AKAK KENAL KORANG BERDUA!