Salam ziarah buat semua yang betandang ke laman ana. Ahlan wasahlan di ucapkan. Moga antum/na mendapat manfaat atas kunjungan ini. Ana doakan juga agar semuanya dalam rahmat Allah SWT sentiasa^_^.

Perjuangan tidak akan berakhir selagi daulah Islamiyah tidak tertegak di bumi ini. Sikit atau banyak yang kita bantu itu tidak penting di sisi Allah(Jika kita bukan pelita yang menerangi malam, memadailah kita menjadi kunang-kunang yang akan menemani malam). Apa yang penting, kita perlu berusaha dan ikhlas dalam beramal. Eh..eh satu lagi, istiqamah. Huhu…boleh ke nie? Asyik suruh orang lain istiqamah, ana?

Oklah pembaca semua, ana perlu merantau kembali. Hehe… orang lain lambat lagi nak p, tapi atas arahan bos, ana and sahabat2 semua perlu balik awal. Tak sabar nak jumpa sahabat2 ana. Untuk sementara waktu, mungkin laman nie dibiarkan bersarang dengan sarang labah2. maafkan ana ya.

Nie ada nasyid Takbir Telah Bergema untuk semua pembaca, di inovasi oleh sapa ntah, tapi ditulis balik oleh ana. sebenarnya nasyid nie adalah dari lagu semboyan telah berbunyi. Kalau tak silap askar2 yang nyanyi lagu tu, tapi untuk Takbir Telah Bergema nie ana tujukan buat mujahid, mujahidah dan semua yang nak p berjuang……… (nasyid macam nyanyi lagu semboyan telah berbunyi. Kalu tak reti, tanyalah orang yang lebih tahu ya^_^)


TAKBIR TELAH BERGEMA


Inilah barisan jihad
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban
Untuk Islam tercinta

Sebelum kita berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah mujahid Islam
Menuju medan jihad

Andai kata kami gugur semua
Taburkan bunga di atas pusara
Kami mohon doa
Islam berjaya

Takbir telah bergema
Menuju medan jihad

0 comments: